Strateški uspon Hillsonga katapultira tu crkvu iz malih gradova Australije u sjajna svjetla New Yorka. Osnivač Brian Houston ima viziju, ali karizma i povezanost s elitom pastora Carla Lentza donijeli su crkvi legendaran status.