Vijesti o eksponiranom skandalu i moralnoj indiskreciji prijete Hillsongu i popularnosti koju je crkva uživala zahvaljujući slavnom pastoru Carlu Lentzu. Posljedice razotkrivaju dublji problem unutar crkvine kulture.