Kraljevska Preobrazba
Kako izabrati tapete? Nakon što je odgledao dokumentarni film o kraljevskoj obitelji, gospodin Bean odlučuje preurediti sobu u stilu Buckinghamske palače. Njegova gazdarica, gospođa Wicket, pati od iluzija i proglašava se kraljicom ulice.