Veliki TV
Irma Gobb dolazi da gledaju televiziju, a Bean shvaća da to što ne vole iste programe može biti vrlo loše za njihovu vezu. Nakon burne rasprave televizor je eksplodirao prisilivši gospodina Beana da osmisli genijalan oblik kućne zabave.