Eskapada na tipkama
Odlučan u tome da nauči Beethovenovu simfoniju, gospodin Bean nabavlja veliki glasovir, kajdanku, svijećnjak i vrlo strpljivog učitelja glasovira. Liberace, svisni od muke!