Jednog vrućeg ljetnog dana, četiri djevojke i Haruko igraju se u bazenu. Primijećuju da nedostaje Pets. Kana kasnije sazna od kolegice iz razreda Aide da je Petsina obitelj vrlo bogata te se sele na Mars.