Sve četiri djevojke dođu gledati košarkašku utakmicu u kojoj igra njihov prijatelj Sasaki. Kana je potajno zaljubljena u njega, no Haruko se na kraju ljubi s njim. To aktivira Kaninu moć, no ona to primijeti i pobjegne.