Jednoga jutra, Kana i njezine prijateljice vide Hijiri kako se ljubi sa studentom Toshiom u njegovom autu. Hijiri, koja se ponaša zrelije od svojih školskih kolegica, predlaže Kani i prijateljicama da ih Toshio fotografira.