Kod za put do zlata
Josh je u unutrašnjosti Virginije gdje traži legendarno blago Thomasa Bealea. Može li riješiti tajanstvenu slagalicu uz pomoć šifriranih kodova koji skrivaju mjesto gdje se nalazi?