Legenda o Jesseju Jamesu
Josh Gates putuje američkim Srednjim zapadom u potrazi za legendarnim zlatnim plijenom Jesseja Jamesa. Putem razotkriva mitove o Jesseju Jamesu, spušta se na užetu s litice na planini Wichita i traži skriveno blago u Buzzards Roostu.