Zlatni grad
Josh slijedi kamenom popločanu stazu Inka koja se penje 6.000 m kroz Ande do peruanske Amazonije u potrazi za neotkrivenim Zlatnim gradom. Njegova cesta do bogatstva usput skreće do legendarnih ruševina Machu Picchua.