Ed protiv Hakima Islera
Ed se natječe s pravim nindžom i bivšim marincem, Hakimom Islerom, u močvarama Zoige u pokrajini Sichuan. Neumoljiva močvara do krajnjih granica testira njihovu snagu volje.