Ed protiv Xinlei Wua
Ed se natječe s bivšim specijalcem Legije stranaca, Xinlei Wuom, u pustinji Aksai na sjeverozapadu Kine. Ondje nailaze na goleme pješčane dine i labirinte stjenovitih dolina.