Ed protiv Josha Jamesa
Ed se natječe s 'Novozelanđaninom iz buša', Joshom Jamesom, na području Tri paralelne rijeke u Yunnanu. Josh se prisjeća svoje maorske baštine da bi u planinama zapalio vatru.