Pravila privlačnosti
Dorothy želi s Ozijcima podijeliti tradiciju Valentinova. Ozma prijateljici daje savršeni dar - magnet magične ljubavi. Zbog njega svi zavole Dorothy, ali silni dokazi ljubavi ipak su malo previše.