Opameti se
Dorothy i prijatelji saznaju da je kralj Tuljaka oteo profesora Buhinskog te da mu je ovaj odao savršeni plan za preuzimanje vlasti nad Ozom. Kako bi ga spriječili, moraju nadmudriti genija.