Abraka-joj
Ozma zaboravlja čarobnu riječ, pa Dorothy uzvikuje "Abrakadabra!" No u Ozu ta riječ poništava magiju! Srećom, samo na jedan dan. Na nesreću, taj se dan održava natjecanje u čarobnjaštvu.