Sigurnije kod kuće
Dok je u kućnoj izolaciji zbog Covida-19, Whitney se bori sa sve većom ogorčenošću prema Chaseu. Hoće li se njih dvoje uspjeti dogovoriti u vezi svoje životne situacije?