Veliki ultimatum
Nakon Chaseovog odlaska i s Buddyjem koji nije siguran želi li ostati kod nje, Whitney razmišlja o tome da da otkaz i vrati se kući. No kad to dozna Ryan, postavlja joj ultimatum.