Vrijeme je za dodire
Whitney puno ulaže u produkciju fitnes-videa u stilu 1980-ih kako bi privukla još pretplatnika na svoju aplikaciju. No kada Buddy, njezin glavni suradnik, odustane, nastaje kaos.