Lennie, nemoj me povrijediti
Posljednji je Whitneyn dan u St. Luciji, no Lennieja nema nigdje. Pribojava se da ju je ostavio zbog nekog u koga se zaljubio na otoku i propitkuje vlastite osjećaje.