Suočena s tragičnim neuspjehom s Lucinim liječenjem, Thony očajnički preuzima stvari u svoje ruke. No kada potencijalni donator odbije sudjelovati, ona se za pomoć obraća Armanu, koji eskalira situaciju kako bi dobio rezultate.