Trebajući izlaz, Thony pokušava sklopiti dogovor s Garrettom kako bi se spasila i pomogla Armanu, ali Arman ne vjeruje obećanjima FBI-a. Nakon što se organizira operacija prepada, Armanovo nepovjerenje skrene je s kursa.