Garrett postavlja Thony strašni ultimatum koji bi mogao ugroziti pristup liječenju njezinom sinu. Arman ima zadatak prikupiti velike "donacije" za vjenčanje Hayakove kćeri, dovodeći u pitanje njegovu pravu ulogu u obitelji.