Finale sezone. Kad agent Knox pokrene plan da uništi Nuckyja, Eli se priprema za najgore. Capone i Torrio dogovore se u Ciceru. Chalky želi riješiti račune. Richard Harrow pokušava spasiti Tommyja na Gillianinu štetu.