Nakon dojave od Sally Wheet Nucky angažira Elija i agenta Knoxa da provjere dodatni teret u pošiljkama u Floridi. Margaret razmišlja o nagodbi s Rothsteinom kako bi poboljšala životne uvjete svoje obitelji.