Epizoda o Karen K.
Jodie želi jedinstvenu haljinu za svoje vjenčanje sa zaručnikom Sammyjem, koji je transrodan. Jo i Al pomažu mladenki Karen da sebe stavi na prvo mjesto i pronađe haljinu iz snova.