Epizoda o Nikiti L.
Nikitin otac u terminalnoj je fazi raka i pribojava se da neće dočekati njezino vjenčanje na Cipru. Pobijedivši psihičku bolest, Lauren je sada u potrazi za vjenčanicom iz snova.