Epizoda o Rochelle A.
Rochelle ne dopušta da je Touretteov sindrom spriječi u pronalaženju crvene vjenčanice. Helen, koja je pronašla ljubav u kasnijoj dobi, zabrinjava to što će biti starija mladenka.