U suradnji s LeBronom Jamesom i Maverickom Carterom, HBO predstavlja inovativnu seriju koja će vas provesti brijačnicama diljem SAD-a i donijeti vam ekskluzivne nefiltrirane razgovore s nekima od najvećih imena iz svijeta sporta i zabave.