Umrijeti za savršenstvo: Priča o Ellen Hart P.
U filmu na temelju stvarnih činjenica Crystal Bernard glumi Ellen Hart Penu, maratonku, ženu tajnika za promet predsjednika Clintona i prijateljicu Tipper Gore, koja umalo da nije izgubila bitku s bulimijom.