U prvoj epizodi četvrte sezone LeBronu Jamesu i Mavericku Carteru pridružuju se glazbeni mogul i dobitnik 23 "Grammyja" Jay-Z, reper, pjevač i tekstopisac Bad Bunny, zvijezda WNBA Nneka Ogwumike i marketinški stručnjak Paul Rivera.