U suradnji s LeBronom Jamesom i tvrtkom Mavericka Cartera Uninterrupted, HBO predstavlja ovu inovativnu seriju koja pruža necenzurirane razgovore i debate s nekim od najvećih imena iz sporta, kulture, glazbe i zabave.