Franklin i obitelj na rubu su da imaju sve što su željeli kad počnu gubiti tlo pod nogama. Ali najveća prijetnja s kojom se obitelj suočava oni su sami dok pokušavaju ne dopustiti pohlepi i egu da ih sve razdvoji.