U žurbi da riješi posljedice šokantnih vijesti, Spencer se obraća Billyju za pomoć dok Jordan razmišlja o tome koji su mu prioriteti. Olivia je neodlučna kako uravnotežiti osjećaje prema poslu i obitelji.