Na GAU-u su proljetni praznici, ali odmor donosi velike promjene kada stari prijatelj iznenadi Spencera i Jordana. Olivia traži hrabrost da podijeli svoju istinu, Patience mora odlučiti dok joj karijera uzlijeće, a Layla vodi razgovor koji joj otvara oči.