Spencer je zabrinut što Coop ne shvaća sve ozbiljno i moli Laylu za pomoć. Olivia sumnja je li ispravno postupila povjerivši se Billyju u vezi s Asherom, ostavljajući ga da donese tešku odluku kako bi zaštitio svoj tim.