Ekshibicijska utakmica Beverlyja i Crenshawa uzrokuje napetost među svim igračima, no situacija eskalira kada Darnell predloži okladu koju Spencer ne može odbiti. Jordan shvati da treba pomoć te se obrati Billyju i Lauri.