Vratio se Laylin otac, glazbeni mogul, što Spenceru priušti savršenu priliku da učini nešto dobro za Crenshaw i ponovo se zbliži s Coop. No Spencerove dobre namjere poremeti Coopino sve veće uplitanje u Shawnovu bandu.