Spencer otkrije zašto ga je zapravo otac napustio u djetinjstvu i ta ga istina shrva. Billy se mora nositi s posljedicama odluka iz prošlosti. Coop pokuša zaustaviti plan koji je pokrenula… uz tragične posljedice.