Na Spencerovu rođendanu spajaju se njegova dva svijeta. No miješanje disfunkcionalnih obitelji i jedan neočekivani gost dovedu do katastrofe. Olivia i Jordan imaju misiju: otkriti obiteljsku tajnu.