Ništa kao prije
U filmu pratimo 19-godišnje Tea, Renatu, Anicku i Nikolu koji žive normalnim životom u gradiću na češkoj granici, u doba kada im je djetinjstvo gotovo završilo i život odraslih baca nervoznu sjenu na njihov bezbrižan srednjoškolski život.