Naš dom u divljini
20 godina obitelj Enache – otac, majka i devetero djece – živjela je u divljini bukureške delte, u savršenom skladu s prirodom. Sve dok ih nisu potjerali iz svog raja i prisilili prilagoditi se životu u velikom gradu.