Nitko ne umire u Lily Daleu
Iskren prikaz Lily Dalea, zajednice spiritualista u državi New Yorku, gdje većinu građana čine registrirani mediji koji redovito održavaju spiritualna čitanja posjetiteljima preko navodne komunikacije s mrtvima.