Toto i njegove sestre
Totonel (10) i njegove dvije starije sestre čekaju da im se majka vrati kući iz zatvora. Dok odrastaju, svaki nauči preživjeti sam za sebe u nadi da će, kad im se majka vrati, obitelj ponovno biti na okupu.