Posvajanje: Natječaj za roditelje
Ovaj dokumentarni film Alice Nellis promatra nekoliko bračnih parova, koji su – iz različitih razloga – odlučili posvojiti djecu. Proučava velike promjene u odnosima promatranih parova nakon dolaska novih članova njihovih obitelji.