Najluđi intervju
Kada voditelj talk showa (James Franco) i njegov producent (Seth Rogen) uspiju dobiti intervju s neočekivanim obožavateljem, sjevernokorejskim diktatorom Kim Jong-unom, CIA ih angažira da putovanje u Pyongyang pretvore u atentatsku misiju.