Charliejevi anđeli
Film CHARLIEJEVI ANĐELI prati tri detektivke vješte u borilačkim vještinama – štrebericu Natalie, opasnu Dylan i otmjenu Alex – koliko su inteligentne i multitalentirane, toliko su i prekrasne i krajnje razoružavajuće.