Charliejevi anđeli
Kada mlada inženjerka Elena slučajno dođe do nove opasne vladine tehnologije, njezino otkriće privuče pozornost pogrešne vrste ljudi, stoga je na Charliejevim anđelima da se mobiliziraju i spase budućnost planeta.