Kodno ime: Wolverine
Sveučilišni profesor i bivši mornarički specijalac Harry Gordini (Antonio Sabato Jr.) prisiljen je vratiti se u akciju. Mora upotrijebiti svu svoju vojnu vještinu da spasi ženu i sina s kojima ljetuje u Italiji kad ih otme narkokartel.